вівторок, 25 вересня 2012 р.

Закінчився другий день

Ну, що ж... можна сказати, що сьогодні відчувся у повній мірі "другий" день, коли по наростаючій  додавалися все нові завдання, все нові труднощі. Надзвичайно цікавими і корисними для мене були вправи про формуюче оцінювання, про те, як важливо навчити учнів бачити себе самого з різних сторін і різними очима, про те, як важливо вчителю знати, що його учні справді отримали нові знання, нові навички, які згодяться їм у майбутньому.
Коли справа дійшла до практичного втілення форм оцінювання, я трішки загальмувала.  Розгубилася, коли, куда і як що записати, зберігти і т.д. Хотілося зробити вчительську презентацію яскравою і захоплюючою для учнів, а виходили сухі запитання і роздача завдань. Над планом працювати не так просто, тому що проект у мене в голові  не до кінця сформувався і "визрів" .Сподіваюсь, що це просто втома,  не все сьогодні встигла зробити під  час занять тренінгу, хотілося все встигнути в кабінеті, біля свого робочого комп'ютера, а не вдалось. Залишила собі "домашнє" завдання, є над чим подумати)

4 коментарі:

  1. Таню. Відчувається, що Ви не новачок в Рефлексії і дійсно вмієте проаналізувати власні "метакогнітивні процеси", як висловлюються науковці. Думаю, що Ваш проект буде цікавим для багатьох. (Мені вже цікаво). Успіхів!

    ВідповістиВидалити
  2. Щиро дякую, Надя, за слова підтримки! Мені дуже хочеться спланувати проект, який буде цікавим і корисним для моїх учнів)

    ВідповістиВидалити
  3. Мені дуже приємно бути разом на тренінгу і спілкуватися з такими ерудованими, щирими і приємними людьми. У Вас є багато чого повчитися і взяти на озброєння для подальшої роботи. Дякую за співпрацю.

    ВідповістиВидалити
  4. Щиро дякую, Ліда!!! Я теж багато чому вчуся у нашої веселої і дружньої групи)

    ВідповістиВидалити