четвер, 27 вересня 2012 р.

Рефлексія четвертого дня

Цікавий день, тому що сьогодні ми виступили в ролі учнів. А я не просто виступила в ролі учня, а ще і в ролі нетерплячого Незнайки, який є героєм мого проекту.
Блоги я дуже люблю, тому це завдання особисто для мене було приємним та досить простим. Я хочу запропонувати своїм майбутнім учням, учасникам проекту, особливу увагу приділити написанню коментарів. Адже блог - це як тортик. "Коржі" - основний допис, а коментарі - "крем, горішки та інші корисні домішки", які роблять торт  смачним! Отже, сьогодні я створила свій "блог-тортик":)
Учнівський блог знаходиться ТУТ.

2 коментарі:

  1. Я думаю, що свій тортик Ви створили значно раніше, а сьогодні це зробив Незнайко. Попереду ще багато цікавого. Успіхів!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Олена, за приємні слова) Посміхаюсь)

    ВідповістиВидалити