четвер, 18 квітня 2013 р.

ІІ день

Сьогоднішній день для мене виявився особливо корисним. Вчора багато моїх колег висловлювали побажання почути на МК поради стосовно формуючого оцінювання. І сьогодні багато стало більш зрозумілим і чітким стосовно цього формуючого оцінювання:) Класна штука! Дітям вона точно сподобається, а ось вчителі, які прийдуть на наші тренінги, можуть зустріти це   не дуже доброзичливо. Говорю це, виходячи і з того, що пам'ятаю, як із захопленням розповідала про такий спосіб оцінювання своїм колегам в школі після нашого вересневого тренінгу і почула у відповідь: "Ну і що? Навіщо?"  Можливо, тепер, після сьогоднішніх вправ та міркувань мені вистачить аргументів переконати колег в тому, що таке оцінювання можливе, корисне, цікаве.
Мені здається, що корисним також для мене був блок про те, що навчальний проект та навчання за методом проектів, виявляється, різні речі! До сьогоднішнього дня я не придавала уваги тому, як називається один із найважливіших документів тренінгу: план проекту чи план навчальної теми. Виявляється, все продумано, як кажуть "до міліметра". І все важливо))) Для  себе також  поставила відміточку в голові: не метод проекту, а  метод проектів.  Здавалося б, дрібничка, як сказати, а виявляється, важливо все.
А ще запам'яталось: індикатором "проект-непроект" - це  спрямованість на навички ХХІ століття.
Хочу щиро подякувати своїм колегам по роботі в малих групах, обмін досвідом - це завжди цікаво і корисно.
Чекаю завтрашній день) Сподіваюсь, що буде цікаво)
P.S. Цікаво, чи вдалося мені написати правильно рефлексію??? Адже, цьому сьогодні ми теж вчилися)))

6 коментарів:

  1. Добрий вечір, Таню. Мені дуже шкода, що мене не було сьогодні з вами. Особливо хочеться дізнатися що саме треба писати в рефлексії, "щоб спонукати читачів коментувати дописи". Адже саме це мені порадила Аня.

    ВідповістиВидалити
  2. Оленка, добрий вечір! Рада Вас чути! Сподіваюсь, що у Вас сьогодні теж був цікавий і сонячний день, як на нашому МК!
    Я дуже рада Вашому коментарю) Сьогодні під час Мк ми обговорювали, як спонукати учасників наших тренінгів писати корисні рефлексії після пройдених Модулів, як тренерам коментувати дописи учасників. Мені запам'яталося, що дописи наших учасників не повинні бути щоденниками похвали та перелічування виконаних завдань, бажано, щоб вони стали щоденниками роздумів, міркувань. Добре, якщо учасники зможуть по закінченні вивчення Модуля сформулювати запитання, які можливо виникнуть під час виконання завдань, якщо зможуть "спровокувати" читачів свого блогу на активне спілкування в коментарях, на обговорення.
    А ще мені запам'яталося, що ми, як тренери, маємо скерувати наших майбутніх учасників уважно вичитати всі завдання Посібника, які стосуються рефлексії (вона передбачена в кінці клжного Модуля) і постаратися навчити їх дотримуватися тих порад, які є у Посібнику:)
    Побачимось завтра, Оленка:) Удачі!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Тетяно, а Вам слабо частіше писати "Я". НАприклад, замість " І сьогодні багато стало більш зрозумілим і чітким ..." на писати :" І сьогодні МЕНІ багато стало більш зрозумілим і чітким ..". Або , замість "Говорю це, виходячи і з того, що пам'ятаю,..." - "Я говорю це, виходячи і з того, що пам'ятаю,.." і виходить щиро. У ВАс - точно вийде!! Успіхів і натхнення!!
    Ніна Дементієвська

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ніна!
      Натхнення уже точно з'явилось)
      У мене!:))))

      Видалити
  4. Зараз хочеться срочно провести тренінг, щоб закріпити і не забути все, ніби і не нове, але по-новому відкрите.
    Мені вже сумно (((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І у мене такі ж відчуття, Оленка!:)Поки все свіже в пам'яті - хочеться реалізувати і отримати результат! Хоча і відчувається певне виснаження та втома і після МК, і просто тому, що кінець навчального року наближається. А ось тут наші фото:
      https://plus.google.com/u/0/photos/108915443200234433079/albums/5868595742958090881

      https://plus.google.com/photos/118187962918790941565/albums/5868604125389001825

      Видалити